Υπάρχει μία γνώση ικανή να σε κάνει να συμφωνήσεις....... - Point of view

Εν τάχει

Υπάρχει μία γνώση ικανή να σε κάνει να συμφωνήσεις.......




γράφει η Σ.Λυγερού

Τα μεγάλα πράγματα όπως είναι η αγάπη, η ελευθερία, η ταύτιση, το
σθένος, κλπ. δεν έρχονται αν τα εύχεσαι, δεν έχουν να κάνουν με θεία
επιφοίτηση. Κάνεις αυτό που τα φέρνει (έρχονται ως αποτέλεσμα αυτού που
θα κάνεις).


Παράδειγμα: Νιώθω ανίσχυρη, όσο κι αν εύχομαι να γίνω δυνατή δεν
πρόκειται κάποιος να με ραντίσει με δύναμη. Πρέπει να κάνω κάτι πολύ
συγκεκριμένο για να πάρω την δύναμή μου. Κι αυτό είναι: θέλω να
αντισταθώ στη χούντα, αλλά φοβάμαι για την οικογένειά μου, φοβάμαι μην
φυλακιστώ ή μην πεθάνω, φοβάμαι μην χάσω το σπίτι μου κλπ. (Αυτά -ό,τι
φοβάμαι- ουσιαστικά με κάνουν να νιώθω ανίσχυρη.) Αν υπερβώ τους φόβους
μου και κάνω την αντίστασή μου.. θα γίνω δυνατή!! (Δεν υπάρχει άλλος
τρόπος, ράντισμα δεν παίζει, σιγουράντζα. Είναι ο λόγος που βγήκε το:
«το υψηλό δεν χαρίζεται, κατακτιέται».)






Υπάρχει ένα τιπ.. μία γνώση ικανή να σε κάνει να συμφωνήσεις (όχι να το
θες, να συμφωνήσεις) να περάσεις αυτό το απίστευτο μαρτύριο -το να
κάνεις αυτό που με τίποτα δεν μπορείς να κάνεις. Η γνώση που με κάνει να
μπαίνω στην διαδικασία να κάνω αυτό που με τίποτα δεν μπορώ είναι:
ξεπερνώντας το ουσιαστικά θα λυτρωθώ, αφού διώχνω ένα κάτι που με
πνίγει, που με κρατά δέσμια, που με αφήνει λίγη. Εμένα συμφέρει.

Έτσι παίρνω φόρα, βουρ.. και κάνω όλα όσα δεν μπορώ.
via

Pages