Θεός VS Αντώνη..... - Point of view

Εν τάχει

Θεός VS Αντώνη.....


Και επειδή βγήκαν πολλά cd μαϊμούδες με την συνομιλία του Θεού με τον Αντωνάκη... και ξέρω ότι εσείς είστε σαϊναροι και δεν σας κοροϊδεύουν εύκολα ( εκτός εάν είναι να ψηφίσετε μόνο ) γι' αυτό σας παραθέτω την χθεσινή συνομιλία ατόφια και ανόθευτη, του Αντωνάκη μετά του Μεγαλοδύναμου ( λέμε τώρα ).....


Θεός: Βρε Θεομπαίχτη, τι κάθεσαι και λες στους ανθρώπους ;;; ποιος νομίζεις ότι θα σε πιστέψει;;;
Αντώνης: Ε λέω δεν θα με πιστέψουν που δεν θα με πιστέψουν, ας τα πω έτσι βαρύγδουπα να το ευχαριστηθώ κι όλας ...
Θεός :Και έπρεπε βρε τσακλοκούδουνο να χρησιμοποιήσεις το όνομά μου;;;Αφού ξέρει ο κόσμος ότι δεν μιλάω με τον καθ' ένα, έχω καθιερώσει ένα σνομπ προφίλ εδώ και χρόνια, ένα πιο ελιτίστικο κάτι σαν του Πέτρου Φιλιππίδη ένα πράμα, γιατί δεν γουστάρω να μου μιλάει ο πάσα εις σαν να με γνωρίζει από χρόνια και να μου ζητάει ότι του κατέβει στη κούτρα κατάλαβες;; Καλύτερα να χρησιμοποιούσες το διάβολο...θα ήταν πιο πιστευτό, οι περισσότεροι στην γη έχουν κι από ένα κονέ με τον διάβολο ;;; οι μισοί τον ακολουθούν κατά πόδας και οι άλλοι μισοί τον φοβούνται...Είναι στανταράκι σου λέω...
Αντώνης: Ναι αλλά έτσι δεν θα είχα πιθανότητες να ξαναβγώ πρωθυπουργός, ενώ τώρα όσο να πεις έχω τουλάχιστον τους θρησκευόμενους με το μέρος μου.
Θεός: Χααχαχαχαχα!!!! τι λες βρε παπαροπλημμύρα; μ' έκανες και λέρωσα το στόμα μου... ούτε η Λουκά δεν θα σε ξαναψηφίσει, πουθενά στον κόσμο δεν θα μπορείς να πας....τον είδες τον συμφοιτητή σου τον Γιωργάκη;;; ούτε να φάει μπορεί, ούτε να πιει, ούτε να κατουρήσει, τις προάλλες του ξέφυγε μία πορδή στο σπίτι του και μάζεψαν υπογραφές οι περίοικοι να τον διώξουν γιατί μολύνει το περιβάλλον.... που νομίζεις ότι θα πας εσύ βρε κακομοίρηηηηη!!
Άκου να δεις μαλακομπούκωμα, μην ξαναβάλεις το Όνομά μου στο στόμα σου και μου χαλάσεις το ίματζ που με τόσο κόπο έχτισα εδώ και δυο χιλιάδες χρόνια.... γιατί κακομοίρη μου δεν θα ξαναδείς ΘΕΟΥ πρόσωπο....αυτά.....
Αρία Πάτση

Pages