Οι πολιτικές και ερωτικές μου πεποιθήσεις - Point of view

Εν τάχει

Οι πολιτικές και ερωτικές μου πεποιθήσεις



Τα παλιά χρόνια άκουγες να λένε. Τοιούτος και αριστερός μη γίνεις παιδί μου.
Βέβαια ποτέ δε κατάλαβα αυτό το συσχετισμό.

Ε… για να το λένε μάλλον δίκαιο θα έχουν, έλεγα.

Έτσι και εγώ σαν άρρεν του γεονολογικού μου δέντρου προστάτευα το κώλο μου από οτιδήποτε μπορούσε να με διακορεύσει. Έτσι έμαθα ν απολαμβάνω κάθε γκομενάκι που μου καθόταν. Τις ανώμαλες τις είχα αποκλείσει, φοβόμουν βλέπεις μη μου συμβεί και κανένα κακό.

Στο άλλο σκέλος τώρα, ποτέ μου δε μου καθόταν καλά η δεξιά.
Έλα μου όμως και ντε που έπρεπε να τηρήσω και τα οικογενειακά δόγματα.
Οπότε κατέληξα κάπου στη μέση.

Ωραία είναι εδώ, ούτε δεξιά γιατί θάνατος στα αφεντικά o λαός δε ξεχνά τη σημαίνει δεξιά και κάτι τέτοια, ούτε και αριστερά, φοβόμουν βλέπεις και την αποκλήρωση.

 Με όλους τα είχα καλά. Ήμουν λίγο δεξιά , λίγο αριστερά αναλόγως πως έγερνε η βάρκα.
Τριάντα τρία χρόνια (αφαιρώ τα πρώτα δώδεκα μου χρόνια) στην ίδια πορεία.




Ο κώλος μου να είναι καλά, αλλά και να τα πηγαίνω καλά με όλους.

Και έτσι ξαφνικά όπως λέει και ένας από τους εθνικούς μας αηδούς, ξημέρωσε το πουθενά.. - Κάτι σαν αυτό που λέγετε χρυσή αυγή! Και αυτή σημείο του καιρού είναι, ε κάτι τέτοιο για να καταλάβω τελικά ότι ούτε το κώλο μου προστάτεψα (τυχαίο κάθε φορά που πάω τουαλέτα τσούζει;) και που κέφι για έρωτες  με τα γκομενάκια .Η μόνη πλέον σεξουαλική δραστηριότητα περιορίζεται στα
λεκτικά άντε γαμήσου, μη μου σπάτε τα αρχίδια και όλα αυτά τα εξαντλητικά  σεξουαλικά παιχνίδια.

Αλλά ούτε και ο πολιτικός μου χώρος υπάρχει. Σε μια μέρα οι δεξιοί γίνανε δεξιότεροι, οι αριστεροί δεξιοί και οι κεντρώοι διασπάστηκαν σε δεξιούς και Δεξιότερους. Έτσι έμεινα εγώ και καμία εκατοστή μαλάκες να κοιτιόμαστε.
Ξέρεις μ αυτό το ηλίθιο βλέμμα της αγελάδας, δεν εχω τίποτα με το ζωντανό.

Ξέρεις; Ε…αυτό.

Κατά ένα περίεργο τρόπο ως εκ θαύματος που λέμε, υπάρχει μόνο μία πλευρά.
Οι καθήμενοι δεξιά του βασιλέως. Μεγάλο φάσμα σου λέω αλλά όλο προς τα δεξιά.

Ρε κάτι ήξεραν οι παλιοί. Με το δεξί πόδι για να πάει γούρι, με το δεξί χέρι να γράφεις για να κάνεις καλά γράμματα. Για να σου δείξουν κατεύθυνση σου έλεγαν.
Θα πας δεξιά, μετά θα κάνεις δεξιά ξανά δεξιά και πάλι δεξιά. Το αριστερά δε υπήρχε στο λεξιλόγιο τους.

Έρχομαι λοιπόν να υιοθετήσω ένα σύνθημα ης εποχής μου

“Σταματήστε τη γη να κατέβω γιατί ζαλίστηκα”.

Γιατί και αυτή η γαμημένη δεξιόστροφη τροχιά έχει..


ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ ΜΑΚΗΣ

RAMNOUSIA

Pages