Πώς να βρίσκεστε εκεί για τους άλλους χωρίς να παίρνετε τον πόνο τους - Point of view

Εν τάχει

Πώς να βρίσκεστε εκεί για τους άλλους χωρίς να παίρνετε τον πόνο τους







 "Η αποστασιοποίηση μας βοηθά να ζούμε πιο ειρηνικά και να βοηθάμε στην αποκατάσταση της ισορροπίας μας.

 Επιτρέπει στους άλλους να είναι υπεύθυνοι για τον εαυτό τους και σε μας να αποσύρρουμε τα χέρια μας από καταστάσεις που δεν μας ανήκουν. 

Αυτό μας ελευθερώνει από περιττό άγχος. 
"~ Melody Beattie 

Όταν οι αγαπημένοι μας υποφέρουν, είναι δύσκολο να μην παρασυρθούμε στον πόνο τους. 

Θέλουμε τόσο απελπισμένα να τους διορθώσουμε, να πάρουμε τις δυσκολίες τους και να τις δούμε να ακμάζουν. 

Διακατεχόμενος από φρίκη να ελέγξω την κατάστασή του, συχνά βρίσκομαι σε κατάσταση "αποκατάστασης" προκειμένου να τον σταθεροποίησω θετικά όταν ο σύντροφός μου αγωνίζεται με άγχος εξεύρεσης λύσης σε ανεπίλυτα προβλήματα, γεγονός που με κάνει πιο αγχώδη όταν εκ των πραγμάτων δεν δύναμαι να τα διαχειριστώ, και αυτός πιο απογοητευμένος όταν ασχολούμαι με τα θέματα του. 

Στη συνέχεια, μετά από όλες τις ξέφρενες προσπάθειές μου να αποκτήσω τον έλεγχο της κατάστασης, υπάρχει μια μικρή φωνή μέσα μου που μου λέει να σταματήσω. 

Για να ακούσω. 

Να είμαι εκεί για αυτόν χωρίς να προσπαθώ να αλλάξω τίποτα. 

Να επιβεβαιώσω τον πόνο του και να καθίσω δίπλα του ενώ με νιώθει ότι τον νιώθω. 

Στην ουσία, δεν είναι δική μου δουλειά να διορθώσω τα προβλήματά του. 

Είναι δική μου δουλειά να είμαι εκεί για αυτόν με αγάπη, καθώς θα υπολογίζει πώς να χειριστεί τη δική του ταλαιπωρία. 

Απελευθερωμένος από την αίσθηση της ευθύνης να αναλάβω τον πόνο του. 


Εδώ είναι μερικές συμβουλές για το πώς να μην κατακλύζεσαι όταν οι άλλοι υποφέρουν. 

Συνειδητοποιήστε ότι στήριξη δεν σημαίνει ότι πρέπει να επιλύσετε τα προβλήματά τους. 

Συχνά σκέφτομαι πότε η ψυχική μου υγεία ήταν χειρότερη. 

Ασχολήθηκα με εξουθενωτική διαταραχή πανικού, αγοραφοβία και κατάθλιψη και δεν μπορώ να φανταστώ πόσο δύσκολο θα ήταν για την οικογένειά μου να με δει να υποφέρω τόσο πολύ. 

Αλλά αυτό που με κάνει να νιώθω πολύ ευγνώμων για εκείνη την εποχή είναι ότι οι αγαπημένοι μου δεν προσπάθησαν ποτέ να με διορθώσουν. 

Δεν έγιναν εμμονή με την εξεύρεση λύσης και δεν με πίεσαν να βελτιωθώ. 

Όλα αυτά θα είχαν αυξήσει το άγχος μου δέκα φορές. 

Αντ' αυτού, με υποστήριξαν απλά. 

Με ενημέρωναν συνεχώς ότι ήταν εκεί για μένα αν τους χρειαζόμουν. 

Απλά να γνώριζα ότι είχα κάποιον να υπολογίζω αν τα πράγματα έβγαιναν εκτός ελέγχου. Ήταν απίστευτα χρήσιμοι. 

Ένας τρόπος που μπορούμε να στηρίξουμε τους άλλους είναι να ακούμε χωρίς την πρόθεση να απαντάμε με λύσεις. 

Πως θα σας φαινόταν αυτό, αν απλά κρατούσαμε χώρο για τους άλλους χωρίς να χρειάζεται να απαντήσουμε; 

Συναντήθηκα πρόσφατα  με έναν ξένο σε ένα χώρο (πνευματικής) εργασίας και ανταλλάξαμε τις απόψεις  μας. 

Το άτομο δεν μιλούσε, έπρεπε απλώς να ακούει και δεν του επιτρεπόταν να απαντήσει. 

Έτσι ασκηθήκαμε ακούγοντας με όλες μας τις αισθήσεις, τις καρδιές και τα μυαλά μας, απελευθερωμένοι από την ανάγκη να σκεφτόμαστε κάτι που να λέμε σαν αντάλλαγμα/απάντηση.

 Αντ' αυτού, έπρεπε να βιώνουμε μια 
μαρτυρία /εκδήλωση 
αγάπης  για την εμπειρία αυτού του ατόμου. 

Μερικές φορές όλα όσα χρειάζονται οι αγαπημένοι μας είναι να δείξουμε και να γνωστοποιήσουμε ότι κάποιος είναι εκεί γι' αυτούς. 



Αφήστε τους να βρουν το δικό τους τρόπο. 

Αυτό μπορεί να είναι δύσκολο. 

Είναι δύσκολο να αφήσετε τον έλεγχο τόσο πολύ που να επιτρέπετε σε άλλους ανθρώπους να έχουν τα δικά τους ταξίδια. 

Εάν η οικογένειά μου ή ο σύντροφός μου είχαν εισέλθει κατά τη διάρκεια των ακατέργαστων προβλημάτων μου με διαταραχή πανικού, δεν θα είχα περάσει μέσα από τα ίδια τα βιώματα. Δεν θα μάθαινα τη δική μου δύναμη. 

Δεν θα ήμουν τόσο εκπληκτικά μετασχηματισμένος, σε σώμα, μυαλό και ψυχή, όπως είμαι τώρα. 

Εκείνη την εποχή, δεν χρειαζόμουν κάποιον να απομακρύνει τον πόνο μου. 

Χρειαζόμουν κάποιον να είναι εκεί με αγάπη και υπομονή καθώς βίωνα τον δικό μου πόνο. 

Μπορούμε να προσφέρουμε αγαπημένες προτάσεις; 

Σίγουρα. 

Μπορούμε να τους βοηθήσουμε με παραγωγικούς τρόπους;

 Φυσικά. 

Αλλά στο τέλος της ημέρας, θα έχουν μάθει το μάθημά τους, που έπρεπε να μάθουν. 

Και αυτή η πρακτική φέρνει αποτέλεσμα. 

Όταν ένας συγγενής πέρασε από καρκίνο πριν από μερικά χρόνια, ήταν τρομακτικό να βλέπεις τη μεταμόρφωσή της από μια ζωντανή γυναίκα σε μια αδύναμη, κρεμασμένη από το καρκίνο, στρεβλωμένη στον πόνο. 

Τις δε τελευταίες μέρες, έχασε το όραμά της. 

Δεν μπορούσε να φάει ή να πιεί. 

Το μόνο που ήθελε ήταν να τελειώσει ο πόνος. 

Όταν το έμαθα αυτό, θέλησα αυτομάτως να αναλάβω αυτόν τον πόνο. 

Το ένιωσα σαν δικό μου. 

Άρχισα να υποφέρω τον πόνο που βίωνε. 

Τελικά, έπρεπε να συνειδητοποιήσω ότι αυτό ήταν το δικό της ταξίδι. 

Αυτός ήταν ο πόνος της, όχι δικός μου, και δεν έπρεπε να το αποδεχτθώ. 

Στην πραγματικότητα δεν μας βοηθά σε τίποτα και κανέναν να γυρω-φέρνουμε πόνους που δεν είναι καν δικοί μας. 

Συνειδητοποιήστε ότι είστε υπεύθυνος 
μόνο 
για τον εαυτό σας. 

Δεν μπορείτε να ελέγξετε άλλους ανθρώπους. 

Δεν μπορείτε να ελέγξετε ποιος πάσχει και ποιος όχι. 

Και τι επιβάρυνση θα ήταν 
στη ζωή μας 
εάν αισθανόμασταν ότι θα έπρεπε να προστατέψουμε όλοι, όλους   από τον πόνο. 

Αυτό είναι πάρα πολύ συντριπτικό. 

Είστε μόνο υπεύθυνοι για τον εαυτό σας. 

Πώς μπορείτε λοιπόν να φροντίσετε καλύτερα τον εαυτό σας, καθώς φροντίζετε άλλους; 

Αν υπάρχει κάποιος στη ζωή σας που περνάει μια δύσκολη περίοδο, πρέπει να σέβεστε τα όριά σας. 

Πρέπει να ορίσετε όρια στο πόσο μπορείτε να δώσετε με ασφάλεια και αγάπη. 

Η παροχή σε άλλους όταν εξαντλούμε τον εαυτό μας δεν μας εξυπηρετεί και δεν τους εξυπηρετεί εάν δεν λαμβάνουν τη βοήθειά σας από αγάπη, αλλά από υποχρέωση ή φόβο. 

Αντ 'αυτού, βρείτε τρόπους για τους οποίους μπορείτε να φροντίζετε και να σέβεστε τον εαυτό σας, έτσι ώστε να μπορείτε να είστε διαθέσιμοι ως υποστήριξη εάν αυτό θεωρηθεί κατάλληλο και ασφαλές για εσάς. 



Γειωθείτε και προσγειωθείτε στον εαυτό σας . 

Όταν φροντίζουμε άλλους, μπορεί να έχουμε μια τάση να μεριζόμαστε την ενέργειά τους. 

Είναι σαν όταν είμαστε γύρω από ένα θυμωμένο πρόσωπο. 

Ακόμα κι αν δεν είμαστε θυμωμένοι, μπορεί να νιώσουμε ότι η καρδιά μας επιταχύνεται, η αναπνοή μας γίνεται ρηχή και η θερμοκρασία αρχίζει να αυξάνεται. 

Γειωθείτε πίσω στο δικό σας  σώμα, έτσι ώστε να μπορείτε να αναγνωρίσετε τι είναι δικό σας και τι δεν είναι. 

Ένας τρόπος για να γίνει αυτό είναι η φυσική σύνδεση με τον εαυτό σας, με αυτοέλεγχο και εγρήγορση, αφύπνιση. 

Βυθιστείτε στη φύση. 

Μου αρέσει να πηγαίνω πεζοπορία όταν κυριεύομαι από την αρνητική ενέργεια άλλων και επιτρέπω στη γη της και στη φύση να με υποστηρίξει, θεραπεύοντάς με. 

Περάστε μόνοι σας χρόνο. 

Οτιδήποτε μπορείτε να κάνετε για να επιστρέψετε την προσοχή σας στον εαυτό σας θα σας εξυπηρετήσει στη γείωση της ενέργειάς σας.

 - Μπορεί να είναι πολύ δύσκολο να διαχωρίσουμε τους εαυτούς μας από τους άλλους και να συγκατατεθούμε να πάμε αν χρειαστεί να αφαιρέσουμε τον πόνο των αγαπημένων μας. 

Είναι κάτι που εξακολουθώ να δουλεύω, αλλά μαθαίνω καθημερινά ότι δεν είμαι υπεύθυνος για κανέναν άλλο.

 Μπορώ να είμαι εκεί με αγάπη και καλοσύνη, αλλά πέρα ​​από αυτό δεν έχω εξουσία να πράττω. 

Το μόνο που μπορώ να ελέγξω είναι πόσο καλά νοιάζομαι για τον εαυτό μου, έτσι ώστε αυτή η αγάπη να μπορεί να κυριαρχεί στη στήριξη άλλων.

Pages