- Τι μπορώ να γνωρίζω;
- Τι οφείλω να πράττω;
- Τι μου επιτρέπεται να ελπίζω;
- Τι είναι ο άνθρωπος;

Πάντως το πρώτο ερώτημα υποδηλώνει τις πεπερασμένες γνωσιακές δυνατότητες του ανθρώπου και κατά συνέπεια την πεπερασμένη φύση του γενικότερα. Πρέπει να σημειωθεί εδώ ότι το πιο ουσιώδες σχετικά με το πρώτο ερώτημα δεν είναι ίσως το γεγονός ότι υποδηλώνει πως ο άνθρωπος μπορεί να γνωρίσει κάποια πράγματα και συνεπώς κάποια άλλα δεν μπορεί να τα γνωρίσει, αλλά το γεγονός ότι ο άνθρωπος μπορεί να αναρωτιέται για τα όρια της γνώσης του και να αμφιβάλλει για την εγκυρότητά της. Και αυτό ακριβώς συνιστά τον ιδιαίτερο χαρακτήρα της φιλοσοφικής γνώσης του ανθρώπου που δεν είναι τίποτε άλλο παρά ελεύθερος στοχασμός για όλα και για τον ίδιο τον εαυτό του, και βεβαίως αμφισβήτηση κάθε δογματικής γνώσης.

