Την πήρα την απόφασή μου και είναι δυνατή, γιατί είναι της καρδιάς - Point of view

Εν τάχει

Την πήρα την απόφασή μου και είναι δυνατή, γιατί είναι της καρδιάς





Κανείς δεν θα με γονατίσει.
Κανείς δεν θα με αποτρέψει να φτάσω στο στόχο μου.

Είμαι όμορφη σαν ένα λουλούδι που όταν το βλέπεις χαμογελάς.

Λαμπερή σαν τον ήλιο που χαίρεσαι να σε ζεσταίνει τις κρύες μέρες του χειμώνα.

Έβαλα τα όριά μου και τα ακολουθώ.
Δεν θα πέσω στην παγίδα του να θυμώσω πάλι.

Δεν έχει νόημα κανένα.
Αποφάσισα να ξεφύγω από την στείρα επανάληψη.

Είμαι γόνιμη και θέλω το σποράκι να έρθει να ανθίσει στην εύφορη γη μου.

Απλώνω τα χέρια μου στην ελευθερία, στη ζωή την ίδια!

Την αγγίζω και με αγγίζει.
Της χαμογελώ και μου χαμογελά.

Ανταποκρίνεται. Είναι αμοιβαίο και είναι τώρα.
Μη με γυρνάς πίσω. 

Ο μόνος λόγος για να κάνω κάτι τέτοιο, είναι για να πάρω φόρα να πάω μπροστά.

Κοίτα με, άνθισα μέσα στο καταχείμωνο… Μια αμυγδαλιά είμαι κι εγώ! Μη με καθυστερείς.

 Έχω αγάπη να δώσω!
Την πήρα την απόφασή μου.

Και είναι τόσο δυνατή, γιατί είναι της καρδιάς!

Pages